Δικαίωμα Επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν και η συσκευασία του βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την Ν. Γρατσίας & ΣΙΑ ΕΕ και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή/ Ευθύνη Πωλητή για ελαττώματα

1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού "ο Προμηθευτής"). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:

3. Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.

4. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

5. Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

6. Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων η Ν. Γρατσίας & ΣΙΑ ΕΕ, εφ’ όσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, ή εφ’ όσον σας πωλήσει το συγκεκριμένο προϊόν θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνση σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

7. Τέλος η Ν. Γρατσίας & ΣΙΑ ΕΕ έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Εάν για κάποιο λόγο θέλετε να επιστρέψετε όσα αγοράσατε, έχετε δικαίωμα να το πράξετε μέσα σε περίοδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με δικά σας έξοδα (άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94) .

 

Θα πρέπει οι συσκευασίες να μην έχουν ανοιχτεί, και να βρίσκονται σε τέλεια κατάσταση, σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή.

 

Εφόσον έχει εκδοθεί απόδειξη λιανικής πώλησης θα πρέπει να την έχετε μαζί σας.

 

Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί τιμολόγιο θα χρειαστεί να μας προσκομίσετε δελτίο αποστολής (συνοδευτικό διακίνησης αποθεμάτων) για το είδος που θέλετε να επιστρέψετε με την αιτιολογία επιστροφή.

 

Εφόσον τα προϊόντα περάσουν τον ποιοτικό έλεγχο, θα λάβετε άμεση επιστροφή χρημάτων.

 

Σε περίπτωση λάθους από μέρους μας, και εφόσον οι συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί και τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, αντικαθιστούμε τα προϊόντα ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας επιτόπου.

 

Ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά είδη πάσης φύσεως (Μπαταρίες, Λάμπες, Αισθητήρες παρκαρίσματος κτλ) ΔΕΝ επιστρέφονται.

 

Ειδικά για τις μπαταρίες αυτοκινήτου που βρίσκονται εντός εγγύησης , η επιστροφή της μπαταρίας γίνεται αποκλειστικά με έξοδα του πελάτη.

Ο πελάτης αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα αποστολής της μπαταρίας στην έδρα της επιχείρησής μας και μόνο.

Η εταιρία μας αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει αιτήματα τεχνικού ελέγχου αποκλειστικά εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην έδρα μας και μόνο.

Από τη στιγμή της άφιξης της μπαταρίας στην έδρα μας ενεργοποιείται άμεσα η διαδικασία ελέγχου.

Η διαδικασία τεχνικού ελέγχου διαρκεί τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής της μπαταρίας από εμάς,

και γίνεται αποκλειστικά από την εισαγωγική εταιρία της εκάστοτε μπαταρίας.

Η επιχείρησή μας δεν είναι αρμόδια και δεν δύναται να πάρει θέση ως προς την κατάσταση της μπαταρίας,

ούτε υποχρεούται / δύναται να παρέχει προϊόν αντικατάστασης.

Ακολουθεί έγγραφη έκθεση - αξιολόγηση της κατάστασης της μπαταρίας από την εισαγωγική εταιρία του προϊόντος,

και στη συνέχεια σε περίπτωση ελαττώματος γίνεται αντικατάσταση της μπαταρίας με καινούργια.

Σε περίπτωση μη ελαττώματος η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη φορτισμένη.

Τα έξοδα μεταφοράς είναι / αποτελούν αποκλειστική ευθύνη / επιβάρυνση του πελάτη.